Night Of Memories 26 sept 2014

Assalamualaikum.
wah, barula aku berkesempatan nak update blog.. dh bape kurun tak update nii hehehe

so, cite skang.. jumaat lepas kami, senior di sekolah ada dinner. *apa ayat aku ni*
Cey, masa mula2 nak masuk dewan tu rse cm shy2 cat je kan.. haha sbb rse pelik pulak.. sekali bila masuk.. ha kau.. terpempan jap.. bukan main ramai lagi yang vogue2, tak usah ceritalah vogue macam mana

hahaha.. baju semua grand2.. lip lap lip lap.. secara jujurmya baju aku simple but still menutup aurat. longgar labuh dan sebagainyaa.. hehehe.. and ade goodies bag.. hahaha cer teka ape dalam dia? mmg x bleh dijangka iaitu Ajinomoto, mixed mushrooms, pen Ajinomoto, kek brownies, cupcake and... aaa aku lupa hahaha.. dh la kang bebel pnjg2 tiada gunanyaa.. soo letsssssssss goooo!!! jumping hey jumping..



Honestly speaking, aku mmg suka gmbr ni.. tak tahulah kenapa.. nmpk mcm.... lots of love.. hahah and colourful. so nice nk tgk kann..hehhe.. aku hnya mmpu upload satu pic je sbb pic yg ni the best. *dlm kata lain tak rajin sbnrnye* hahah 

okay see yaaa! :*

nota kaki : 'keep calm and wear hijab.' but jangan wear hijab tp baju ketat or boleh menampakkan bntuk tubuh. better baju yg longgar. jangan lupa utk pakai stokin dan stongan (handsocks).. insha-Allah kte dh menutup aurat kerana-NYA. :) no offence :)

0 comments:

Post a Comment

Komen yang elok2 tau ! terima kasih datang ke blog ni ! nanti datang lagi ek? rajin-rajinlah bagi komennnnnn~ ^.^v