Tercapai Impianku~

Assalamualaikum~ yuhoooo..
Hari ni rasa happy + excited hehe..
Mesti korang tertanya-tanya.. siapa beli BERITA HARIAN 20 ogos 2014, sila angkat tangannn!!!
ANGKAT TANGAN CEPAT !

kalau tak beli pun angkat tangan juga! sebenarnya, sebab aku happy sangat hari ni adalah keranaaaa..

-
-
-
-
-
-
-




tadaaaa! yeah, itulah aku. *bangga* setelah sekian lama aku menunggu keratan ni keluar, akhirnya pada 20 ogos 'dia' selamat 'dilahirkan'! hahaha *apa ayat aku ni?* Secara jujurnya, aku tak tahu pun keratan ni keluar hari ni.. tetiba petang tadi ayah whatsapp mama.. mama forward dekat whatsapp angah.. 

Dengan terujanya aku baca. haha ayah dapat tahu pun daripada staff ayah. terima kasih ! dan... aaa.. muka aku nampak sangat BULAT ! hahha gambar time form 3.. maklumlah, memang bulat time tu pon..sekarang pun bulat jugak XD  bak kata abang aku " muka sama bulat macam bola sepak" hahaha kejam ! --" btw, aku gembira hari ni.. *terus tak ingat trial spm dah* haa kau.. 

Nota kaki 1 : Terima Kasih kepada kak Fhatiha Zakinan, sebab sudi interview saya hehehe.. sabar dengan kerenah saya.. hohoh korang boleh visit blog akak ni :) Kak Fhatiha . 

Nota kaki 2 : esok dah nak trial, aku risau sangat ! wish me luck guys!  



0 comments:

Post a Comment

Komen yang elok2 tau ! terima kasih datang ke blog ni ! nanti datang lagi ek? rajin-rajinlah bagi komennnnnn~ ^.^v