Yang Indah Itu.. AKU

HohohohohHolla!!! Kuikuikui.. Lina join GA lagi.. GA ni pon org tag Lina.. Kalau tak, hampeh aku tak tau.. XD hohoh.. GA ni sgt simple.. hohoh..


Syarat2 dia pon mudah dan senang.. hihihi.. Erm.. Lina join GA ni pon sbb.... sbb... entahlah.. Agak2nya ape kelebihan Lina ? Lina sendiri pon tak tau.. *orangdahbagipeluangnakpujidirisendiritaknak* ok2, Lina try test puji diri Lina.. hahahah XD tapi x bleh lbih2, nnty org menyampah + benci. *manalahtahu* hehehe..

Kelebihan Lina ::::::::::
  •             Lina rasa, Lina seorang yang suka buat lawak dan suka tgk org buat lawak. XD
  •             Lina rasa Lina comel kot.. hahahah !! *bapak perasan!* Sebab, Lina suka self-cam. Pernah sekali tu, Lina pergi Cameron, tetiba ade mamat ni ckp "hai, nak berkenalan boleh?" Lina krik krik dekat situ.. cepat2 pergi dari situ.. Tak ade keje btol ! =..=''
  •             Lina rasa Lina seorang yang suka tengok cermin lama2.. Macam2 expression muka yg Lina wat.. Smpi akak Lina ckp "dah2lah tu tgk cermin, nnti keluar benda lain pulak." saja je dia.. :P 
Tu jela yg Lina boleh bagi.. Nanti bagi lebih2 org ckp perasan pulak kan ?? maklumlah, manusia.. hohoh.. Ni gmbr Lina.. yg x berapa nk comel ni.. huhuhu XD *Dilla yang nak gmbr ni* XD

*ni lah Lina.. tapi, tgk dlm gmbr mcm comel je, tgk dpn2 amik kau, muka sy x licin pon.. huahuahu*


2 comments:

  1. TUAN TANAH REPLY
    Dunia Wilma: cute? erk.. hehehe.. btw, thanks tau.. :D

    ReplyDelete

Komen yang elok2 tau ! terima kasih datang ke blog ni ! nanti datang lagi ek? rajin-rajinlah bagi komennnnnn~ ^.^v