Alhamdulillah, Terima kasih ya Allah !

Assalamualaikum! hari ni Lina happy sgt ! Syukur ke hadrat Ilahi.. So, korg tau x hri ni hri apa? mestilak korg tau.. hari ni hari rabu.. dan hari yg pling mendebarkan Lina.. AMIK RESULT PMR !!!! td masa amik, lina berdebar + menggigil ! mcm parkinson tgn aku !! hahahha ~

Then, bila smpi.. teacher ckp dpt 7A.. Tahniah.. then, teacher said " give me a hug" Lina pun peluklah.. kawan2 alang, semua ucap tahniah.. then, bila lina tgk balik... my reaction is like.. krik krik.. ok.. misunderstanding.. lol.. hahahah.. i've got 6A 2B.. Which is my B is Geografi and Math.. Spoil betol.. hahahah.. Thank to Allah, my History dapat A.. Alhamdulillah.. :D


Lina nak ucapkan sejuta terima kasih kepada Allah, Ibu bapa dan guru2.. tidak lupa juga kepada kawan2 yg ajar Lina.. Halalkan segala bnda atau barang atau ilmu atau sebginya dekat Lina.. without you, i'm a zero.. thank you.. cewah !! tetiba nak speaking plak kan? heheheh..


p/s : tahniah kp sesiapa yg dpt straight A.. jgn SPM nnty hancur pulak.. buat elok2.. yg x dpt straight A pon x ape.. Perjalanan msih jauh lg.. dan time SPM, buat elok2.. sbb yg tu yg akan menentukan masa depan kita.. pesanan ikhlas drpd Lina sekeluarga.. :D

4 comments:

Komen yang elok2 tau ! terima kasih datang ke blog ni ! nanti datang lagi ek? rajin-rajinlah bagi komennnnnn~ ^.^v