PERGHHH! GANAS GILERLAH!



Olololo ~ Pergh ! Ganas gila lah ! Nak tahu ape yg ganas ?! ehem2.. Petang td dlm pkul 1 lbey, ayah ajak lina, alang,angah pergi tgk silat dkt ukm.. Mula2 Lina rasa macam x rjin nak pergi, tapi pergi jelah, sbb kalo x pergi tggl rumah sorang2... Hahaha ! Pergi je.. Mak hntr pergi dkt dektar ukm.. Masa tu kteorg pergi dlm kol 2.55 ptg.. Masa tu jugaklah ketibaan tetamu kehormat.. Student2 ukm pon main kompang.. then lpas dyeorg dh abis main kompang tu, Ayah pggl.. ayah sruh naik... masa kteorg jln nak pergi dkt tgga, student laki2 tu nyanyi "biar datang, dengan lenggang-lenggoknya"Lina dh la jln sorang2 mse tu.. Lina senyum je.. Malu ! pastu pergi dkt ayah..

Persembahan silat telah dimulakan! Pergh ! ganas betoilah.. Ada mcm2 jnis silat.. Silat gayong, silat gayung fatani,silat cekak hanafi, silat harimau.. silat cekak hanafi pergerakan dye sgt pantas.!! dye seluk,kunci,tahan.. semuanya x nmpk.. silat gayong yg ganas ni.. main pisau belati,parang,keris.. silat gayung fatani lembut dan berseni.. silat yg lain2 x brpe igtlah.. Pastu, Lina nampak ada sorang abg ni, dri tepi mcm shahir AF kot ! tp abg tu hnsem skit lg.. hahah ! oklah, smpi sni je.. dh lambat menaip, koz dh lama x bkak.. Almaklumlah, periksa kan ?!

0 comments:

Post a Comment

Komen yang elok2 tau ! terima kasih datang ke blog ni ! nanti datang lagi ek? rajin-rajinlah bagi komennnnnn~ ^.^v